23 Şubat 2008

CEVİZ EZMESİ



Malzemeler:
1/2 kg.ceviz
2 bardaktan biraz az toz şeker
3 yumurta
1 portakal kabuğu rendesi
Hazırlanması:Cevizleri rondodan geçirin,toz gibi olsun.1 portakal k.rendesini,tozşekerini,yumurtaları ve cevizi bir tencereye koyun.Orta hararetde pişirin.Devamlı karıştırın,helva gibi toparlanınca olmuş demektir.
Kenarda biraz soğumasını bekleyin.Eliniz yanmıyacak gibi olduğunda,minik minik yuvarlak şekil verin.Ortasına hafifçe bastırın,hepsi bitince pudra şekerine bulayın.Umarım dener ve beğenirsiniz.
Not:Bu resim sevgili Eda Suner tarafından yapılmıştır.Sağolsun,ben daha böyle güzel şeyleri beceremiyorum.Sevgiler...

11 yorum:

etki alanı dedi ki...

Tepetaklak giden nedir suzii..
Moralimizi yüksek tutacak birer bloğumuz var..Birçok düşünceden uzaklaştırıyor..Bol bol ziyaretlerde bulununca,sorunu düşünecek zamanın olmuyor...
Aman dikkat..
TüTü

Adsız dedi ki...

Canımmm Suzi, tepetaklak gitmesine izin verme.. herşey yoluna girer hiç merak etme..

ceviz ezmeside enfe solmuş.

ellerine sağlık

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Punto dedi ki...

Tütüye gönülden katılıyorum.

ufukmutfakta dedi ki...

Suzi hayırdır inşallah. Kötü bir şey yok değilmi?

munevver dedi ki...

Suzi iyi misiniz?
Yaşamak çok güzel Suzi. Ufak tefek şeyleri dert etmemeli.Desteğin için teşekkürler.

Sevgiyle,
Nane Limon

gülriz dedi ki...

Ah ah ah; ben buralarda yokken Suziciğimin de blogu olmuş; ne de güzel olmuş.

Hani bende birşeyler tepetaklak olmuşken elimden tuttun ya bir mailinle; dedim ki "boşver gülriz, ne ters giderse gitsin, bak ne güzel insanlar kazanmışsın sen bu hayatta"... Senin de dostların var Suziciğim, arkadaşların var; biz hep buradayız... Bir de iyi tarafı var: hayat bazen tepetaklak olunca anlıyor insan güzel şeylerin kıymetini.

Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana; gülen bir yüz diliyorum

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar resim değil de asıl Suzi'm bunları bana yaptıydı o kadar lezizki kesin sizde deneyin. Tekrar teşekkür ederim canıö. Not:Aradaım seni evde kimse yoktu açan olmadı canım bilgine muck

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne güzel birşey bu böyle

ceviz sevenler için(bizim gibi:))hele ideal bir lezzet.

teşekkürler.

fortuna dedi ki...

suzi blogunuzu eda sunerden öğrendim çok ama çok beğendim.bu cevizli lokumlar harika görünüyor.yarın ilk işim ceviz alıp denemek olacak.sonucunu tekrar yazarım.sevgiler:))

Unknown dedi ki...

suzicim sen harikasın ya seninle gurur duyuyorum arkadaşım seni çok seviyorummmmmmmmmmm

Unknown dedi ki...

yani zeynep